CRM

Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.
Wysłaliśmy kod promocyjny i instrukcje dotyczące jego wykorzystania na adres e-mail. Jeśli nie dotrze w ciągu 10 minut, spróbuj ponownie zasubskrybować.

CRM (Customer Relationship Management System - system zarządzania relacjami z klientem) - to jest system zarządzania sprzedażą.

CRM optymalizuje pracę z klientami i towarzyszy im od pierwszego kontaktu do ostatecznego deala.

Jak zacząć korzystać z CRM w Bitrix24?

Konfiguruj CRM

Każda firma jest wyjątkowa na swój sposób. Dlatego przede wszystkim musisz skonfigurować system zgodnie ze specyfiką swojej firmy.

Główne parametry znajdują się w sekcji CRM - Ustawienia.

Dodaj Lead

CRM optymalizuje obsługę klienta. Dlatego naszym następnym krokiem jest dodanie tych samych klientów :)

Zacznijmy od stworzenia nowych leadów. Lead to kontakt zimny, każda wskazówka z leadem. To każda minimalna informacja - czy to numer telefonu, adres e-mail czy wiadomość z sieci społecznościowej.

Istnieje kilka sposobów dodawania leada:

·       Wprowadź je ręcznie

·       Importuj gotową listę

·       Formularze CRM i widżet na stronie

·       Przychodzące listy i połączenia

Każdy lead jest potencjalnym klientem, dlatego ważne jest, aby efektywnie współpracować z każdym leadem.

Przetwarzamy leady

Teraz naszym zadaniem jest przyciągnięcie klienta, planowanie połączeń, listów i spotkań.

Cała historia komunikacji z klientem jest przechowywana w CRM - zawsze będziesz na bieżąco z aktualnym stanem rzeczy.

Po udanym przetworzeniu przekształcamy lead w kontakt lub firmę, a w przypadku sprzedaży w deal.

Kliknij Zakończony lead i wybierz żądany wynik z listy:

Praca z leadem jest zakończona - pozostanie w CRM i będzie powiązany z nowymi elementami.

Planujemy różne rzeczy

Co to jest działania w CRM? To dowolne zaplanowane działanie - oddzwoń do klienta, wyślij ofertę, zrób prezentację itp.

Bieżące sprawy można obejrzeć w sekcji Moje sprawy. Tutaj zobaczysz wszystkie rzeczy: zarówno zaplanowane, jak i ukończone dla dowolnych elementów (leadów, kontaktów, firm i dealów).

Historia

Cała historia interakcji z klientami znajduje się w sekcji CRM - Historia.

Każdy element (lead, kontakt, firma, deal) ma własną kartę. Można w nim przeglądać informacje, ostatnie wydarzenia i planowane sprawy.

Tutaj możesz dodać nową sprawę lub komentarz jednym kliknięciem.

Pracujemy z dealami

Ostatecznym celem każdej firmy jest sprzedaż towarów i usług, czyli deal.

Na etapie tworzenia deala dodajemy towary kupowane przez klienta.

Możemy tworzyć towary bezpośrednio w dealu (zakładka Produkty) lub wybrać je z katalogu.

W dealu nadal komunikujemy się z klientem - omawiamy szczegóły zakupu, dzwonimy, piszemy i wystawiamy faktury.

Wreszcie umowa zostaje zawarta i z powodzeniem ją zamykamy.

Lejek sprzedaży i raporty

Analiza procesu sprzedaży jest ważną częścią rozwoju biznesu.

Zbuduj lejek sprzedaży i szybko oceń wyniki firmy. Aby to zrobić, przejdź do sekcji CRM - Lejek sprzedażowy.

Wykres pokazuje liczbę deal na każdym etapie pracy.

Aby uzyskać głębszą analizę, przejdź do trybu Raporty.

Tutaj znajdziesz wszystkie główne wskaźniki, raporty i szczegółowe statystyki.

_____________________________________

Nadal masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!
+48 226022810
sales@support.pl
support.pl

Czat na żywo

  • CRM, deal, lead, raporty, lejek, sprzedaż
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Synchronizuj z Kalendarzem Google

Podczas korzystania z kilku kalendarzy jednocześnie bardzo trudno jest je stale sprawdzać....

Ograniczenia poczty w taryfach

Podłączenie skrzynek pocztowych z Bitrix24 jest dostępne tylko w taryfach: CRM+, Standard,...

Rodzaje kompanii mailowej

Rodzaje kompanii mailowej Po wybraniu grupy klientów i utworzeniu segmentu musisz zdecydować, z...

Sprawdzenie dostępności operatora otwartego kanału

 W ustawieniach Otwartych kanałów sprawdzono kilka opcji, które sprawdzają dostępność operatora,...

Deal

Deal jest głównym celem firmy i wynikiem współpracy z klientem. W rzeczywistości jest to sprzedaż...