Historia w CRM

Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.
Wysłaliśmy kod promocyjny i instrukcje dotyczące jego wykorzystania na adres e-mail. Jeśli nie dotrze w ciągu 10 minut, spróbuj ponownie zasubskrybować.

Twój kod promocyjny z 10% zniżką

Aby użyć kodu promocyjnego, wpisz go w specjalnym polu podczas zamawiania Bitrix24.
Wyślemy go na
Twój adres e-mail

Historia w CRM

 

W sekcji CRM - Historia przechowywana jest lista dowolnych działań w CRM.

 

 

Jak to działa?

 

Historia - szczegółowa tabela wszystkich działań: kto, co i kiedy zrobił Bitrix24. Na przykład kierownik Alexander nie spał wczoraj o 2 nocach i wysyłał listy do klientów. A stażysta Siergiej przypadkowo lub celowo usunął kilka ważnych dealów.

 

Jak przydatna jest historia? W dowolnym momencie kierownik może zobaczyć, jak pracownicy pracowali z CRM. Historia rejestruje nawet oglądanie elementów.

 

 

Jeśli ważne dane zostały zmienione lub usunięte, zawsze możesz dowiedzieć się, kto to zrobił i kiedy.

 

 

Każda linia historii zawiera:

  • Dokładna data

  • Z czym pracowałeś. To jest lead, deal, kontakt itp. Możesz od razu przejść do karty elementu - wystarczy ją kliknąć.

  • Pracownik

  • Działanie i opis

 

Jeśli historia jest duża - odfiltruj ją. Na przykład pozostaw wszelkie zmiany dealów w tym miesiącu.

 

 

Są też gotowe filtry - akcje na dziś, wczoraj lub utworzone przeze mnie.

 

Każdy element historii można usunąć, ale to nie anuluje samej zmiany.

 



  • historia, zmiany, usuń
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Tunele sprzedaży (sales tunnels)

Współczesny biznes coraz częściej działa w kilku obszarach - na przykład w rozwoju witryny i jej...

Import produktów

 Ręczne dodawanie dużej liczby produktów to długi i nudny proces. Użyj importu i dodaj pełny...

Rezerwacja zasobów

Sprzedaż usług nie jest łatwym procesem. Konieczne jest uwzględnienie zatrudnienia specjalistów i...

Tryby działania CRM

Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) - całkiem nowe zjawisko. Jego główną zasadą jest...

Umawianie spotkania za pomocą formularza CRM

Rozważmy jeden ze sposobów korzystania z formularzy CRM. Klient wybiera dogodny dla niego czas, a...