Historia w CRM

Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.
Wysłaliśmy kod promocyjny i instrukcje dotyczące jego wykorzystania na adres e-mail. Jeśli nie dotrze w ciągu 10 minut, spróbuj ponownie zasubskrybować.

Historia w CRM

 

W sekcji CRM - Historia przechowywana jest lista dowolnych działań w CRM.

 

 

Jak to działa?

 

Historia - szczegółowa tabela wszystkich działań: kto, co i kiedy zrobił Bitrix24. Na przykład kierownik Alexander nie spał wczoraj o 2 nocach i wysyłał listy do klientów. A stażysta Siergiej przypadkowo lub celowo usunął kilka ważnych dealów.

 

Jak przydatna jest historia? W dowolnym momencie kierownik może zobaczyć, jak pracownicy pracowali z CRM. Historia rejestruje nawet oglądanie elementów.

 

 

Jeśli ważne dane zostały zmienione lub usunięte, zawsze możesz dowiedzieć się, kto to zrobił i kiedy.

 

 

Każda linia historii zawiera:

  • Dokładna data

  • Z czym pracowałeś. To jest lead, deal, kontakt itp. Możesz od razu przejść do karty elementu - wystarczy ją kliknąć.

  • Pracownik

  • Działanie i opis

 

Jeśli historia jest duża - odfiltruj ją. Na przykład pozostaw wszelkie zmiany dealów w tym miesiącu.

 

 

Są też gotowe filtry - akcje na dziś, wczoraj lub utworzone przeze mnie.

 

Każdy element historii można usunąć, ale to nie anuluje samej zmiany.

 

_____________________________________

Nadal masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!
+48 226022810
sales@support.pl
support.pl

Czat na żywo

  • historia, zmiany, usuń
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Synchronizuj z Kalendarzem Google

Podczas korzystania z kilku kalendarzy jednocześnie bardzo trudno jest je stale sprawdzać....

Ograniczenia poczty w taryfach

Podłączenie skrzynek pocztowych z Bitrix24 jest dostępne tylko w taryfach: CRM+, Standard,...

Rodzaje kompanii mailowej

Rodzaje kompanii mailowej Po wybraniu grupy klientów i utworzeniu segmentu musisz zdecydować, z...

Sprawdzenie dostępności operatora otwartego kanału

 W ustawieniach Otwartych kanałów sprawdzono kilka opcji, które sprawdzają dostępność operatora,...

Deal

Deal jest głównym celem firmy i wynikiem współpracy z klientem. W rzeczywistości jest to sprzedaż...