Artykuły

 Analityka CRM

Analityka CRM   Dla rozwoju biznesu ważne jest, aby być na bieżąco - monitorować lejkę...

 Automatyzacja

Praca z klientami i sprzedażą składa się z wielu rutynowych operacji - planowania spotkań, pracy...

 Etapy wdrażania CRM

Bitrix24.CRM jest elastycznym i potężnym narzędziem, ale dla właściwego efektu, musisz...

 Import danych w CRM

Praca w Bitrix24 opiera się na dużej ilości danych, a często są to dane ze źródeł...

 Import produktów

 Ręczne dodawanie dużej liczby produktów to długi i nudny proces. Użyj importu i dodaj pełny...

 Jak zwolnić pracownika, który pracował w CRM?

Przed jakimkolwiek pracodawcą prędzej czy później pojawia się pytanie o zwolnienie pracowników....

 Kanban w CRM

Lista jest standardowym i znanym sposobem wyświetlania informacji. Ale co, jeśli istnieją setki...

 Karta CRM

Karta CRM Menedżer sprzedaży pracuje jednocześnie z dużą liczbą przedmiotów: przetwarza...

 Produkty

Każda firma oferuje klientom niektóre produkty lub usługi. Przeanalizujmy pracę z katalogiem...

 Przykład tworzenia kampanii mailowej

Rozważ pracę z marketingiem CRM jako przykład tworzenia kampanii e-maila. Do wszystkich klientów,...

 Rezerwacja zasobów

Sprzedaż usług nie jest łatwym procesem. Konieczne jest uwzględnienie zatrudnienia specjalistów i...

 Synchronizuj z Kalendarzem Google

Podczas korzystania z kilku kalendarzy jednocześnie bardzo trudno jest je stale sprawdzać....

 Szablony dokumentów

Szablon dokumentu to układ przyszłej faktury, aktu lub dowolnego innego dokumentu. Karta leadów,...

 Tryby działania CRM

Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) - całkiem nowe zjawisko. Jego główną zasadą jest...

 Tunele sprzedaży (sales tunnels)

Współczesny biznes coraz częściej działa w kilku obszarach - na przykład w rozwoju witryny i jej...

 Umawianie spotkania za pomocą formularza CRM

Rozważmy jeden ze sposobów korzystania z formularzy CRM. Klient wybiera dogodny dla niego czas, a...

 Znajdowanie elementów CRM za pomocą filtra

Znajdowanie elementów CRM za pomocą filtra Podczas pracy z dużą ilością informacji w CRM ważne...