Artykuły

 Analityka CRM

  Dla rozwoju biznesu ważne jest, aby być na bieżąco - monitorować lejkę sprzedaż, oceniać pracę...

 Automatyzacja

Praca z klientami i sprzedażą składa się z wielu rutynowych operacji - planowania spotkań, pracy...

 CRM

CRM (Customer Relationship Management System - system zarządzania relacjami z klientem) - to jest...

 Deal

Deal jest głównym celem firmy i wynikiem współpracy z klientem. W rzeczywistości jest to sprzedaż...

 Etapy wdrażania CRM

Bitrix24.CRM jest elastycznym i potężnym narzędziem, ale dla właściwego efektu, musisz...

 Historia w CRM

Historia w CRM   W sekcji CRM - Historia przechowywana jest lista dowolnych działań w CRM....

 Import danych w CRM

Praca w Bitrix24 opiera się na dużej ilości danych, a często są to dane ze źródeł...

 Import produktów

 Ręczne dodawanie dużej liczby produktów to długi i nudny proces. Użyj importu i dodaj pełny...

 Jak zwolnić pracownika, który pracował w CRM?

Przed jakimkolwiek pracodawcą prędzej czy później pojawia się pytanie o zwolnienie pracowników....

 Kanban w CRM

Lista jest standardowym i znanym sposobem wyświetlania informacji. Ale co, jeśli istnieją setki...

 Karta CRM

Menedżer sprzedaży pracuje jednocześnie z dużą liczbą przedmiotów: przetwarza leadów, sporządza...

 Ograniczenia poczty w taryfach

Podłączenie skrzynek pocztowych z Bitrix24 jest dostępne tylko w taryfach: CRM+, Standard,...

 Podatki w CRM

  Przy pracy z towarami i fakturami prędzej czy później zawsze pojawia się kwestia właściwego...

 Produkty

Każda firma oferuje klientom niektóre produkty lub usługi. Przeanalizujmy pracę z katalogiem...

 Przykład tworzenia kampanii mailowej

Rozważ pracę z marketingiem CRM jako przykład tworzenia kampanii e-maila. Do wszystkich klientów,...

 Przykład tworzenia raportu

Załóżmy, że kierownik działu chce sprawdzić, jak jego pracownicy wykonali szczególnie ważne...

 Rezerwacja zasobów

Sprzedaż usług nie jest łatwym procesem. Konieczne jest uwzględnienie zatrudnienia specjalistów i...

 Synchronizuj z Kalendarzem Google

Podczas korzystania z kilku kalendarzy jednocześnie bardzo trudno jest je stale sprawdzać....

 Szablony dokumentów

Szablon dokumentu to układ przyszłej faktury, aktu lub dowolnego innego dokumentu. Karta leadów,...

 Tryby działania CRM

Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) - całkiem nowe zjawisko. Jego główną zasadą jest...

 Tunele sprzedaży (sales tunnels)

Współczesny biznes coraz częściej działa w kilku obszarach - na przykład w rozwoju witryny i jej...

 Umawianie spotkania za pomocą formularza CRM

Rozważmy jeden ze sposobów korzystania z formularzy CRM. Klient wybiera dogodny dla niego czas, a...

 Uprawnienia CRM

Każdy pracownik w firmie ma swój zakres odpowiedzialności i określony poziom dostępu. Na przykład...

 Znajdowanie elementów CRM za pomocą filtra

Znajdowanie elementów CRM za pomocą filtra Podczas pracy z dużą ilością informacji w CRM ważne...

Nie możesz znaleźć odpowiedzi w bazie wiedzy?

Napisz swoje pytanie i uzyskaj szybką odpowiedź na rozwiązanie problemu.