Artykuły

 Analityka CRM

  Dla rozwoju biznesu ważne jest, aby być na bieżąco - monitorować lejkę sprzedaż, oceniać pracę...

 Archiwum spotkań

Jeśli planujesz biznes bezpośrednio z ofert w Bitrix24 i często rejestrujesz spotkania,...

 Automatyzacja

Praca z klientami i sprzedażą składa się z wielu rutynowych operacji - planowania spotkań, pracy...

 Brak dostępu do elementów CRM innych pracowników

 Domyślnie użytkownicy Bitrix24 nie widzą elementów CRM innych pracowników. Aby to zrobić, zmień...

 CRM

CRM (Customer Relationship Management System - system zarządzania relacjami z klientem) - to jest...

 Cel sprzedażowy

W każdej sprawie musisz do czegoś dążyć - ciężko pracować nad celem, a następnie cieszyć się z...

 Czyszczenie miejsca w CRM

Jeśli firma aktywnie współpracuje z klientami i przetwarza dużą liczbę dealów, wkrótce dane CRM...

 Deal

Deal jest głównym celem firmy i wynikiem współpracy z klientem. W rzeczywistości jest to sprzedaż...

 Etapy wdrażania CRM

Bitrix24.CRM jest elastycznym i potężnym narzędziem, ale dla właściwego efektu, musisz...

 Etapy wdrażania CRM

Bitrix24.CRM jest elastycznym i potężnym narzędziem, ale dla właściwego efektu, musisz...

 F.A.Q. w automatyzacjach w CRM

1.    Dlaczego nie mam automatyzacji? Automatyzacje CRM są dostępne w taryfach CRM +, Standard i...

 Filtruj na karcie CRM

Filtr na karcie CRM pozwala szybko znaleźć żądane zdarzenie lub filtrować elementy według typu....

 Historia w CRM

Historia w CRM   W sekcji CRM - Historia przechowywana jest lista dowolnych działań w CRM....

 How to add a GDPR consent in Bitrix24 CRM-Forms and Open Channels?

Instruction in Polish Interact with personal data of your potential clients legally -...

 Import danych w CRM

Praca w Bitrix24 opiera się na dużej ilości danych i często są to dane ze źródeł zewnętrznych. W...

 Import produktów

 Ręczne dodawanie dużej liczby produktów to długi i nudny proces. Użyj importu i dodaj pełny...

 Jak ograniczyć widoczność pól w CRM

Czasami trzeba ukryć niektóre informacje o sprzedaży: zysk, koszt lub dane paszportowe. CRM...

 Jak pracować z katalogiem produktów

Aby zorganizować swoją pracę z towarami i usługami, firmy prowadzą katalogi handlowe. Prosty i...

 Jak przekonwertować lead?

Lead w Bitrix24 to jakakolwiek wskazówka lub komunikacja z potencjalnym klientem. Leadem może być...

 Jak wysłać dane z formularza CRM na pocztę pracownika

Obejrzyj krótki film, jak to skonfigurować: Formularze CRM są jednym z najpopularniejszych...

 Jak zmienić tryb pracy CRM

Bitrix24 oferuje dwie opcje pracy z CRM - z leadami i bez nich.  Jak to działa?  Domyślnie CRM...

 Jak zwiększyć efektywność pracy z zamówieniami

Kiedy wysyłasz zamówienie lub wystawiasz fakturę, praca z klientem nie kończy się, nadal może on...

 Jak zwolnić pracownika, który pracował w CRM?

Przed jakimkolwiek pracodawcą prędzej czy później pojawia się pytanie o zwolnienie pracowników....

 Kanban w CRM

Lista jest standardowym i znanym sposobem wyświetlania informacji. Ale co, jeśli istnieją setki...

 Karta CRM

Menedżer sprzedaży pracuje jednocześnie z dużą liczbą przedmiotów: przetwarza leadów, sporządza...

 Nie widzę ustawień w CRM. Dlaczego?

Jeśli przejdziesz do sekcji CRM - Ustawienia i zobaczysz tylko element Praca z pocztą - nie masz...

 Obserwatorzy w leadach i dealach

 Bitrix24 pozwala dodawać obserwatorów do leadów i dealów. Obserwatorzy mogą przeglądać...

 Okres raportowania w CRM

Okres raportowania jest jednym z głównych parametrów dla zbudowania raportów. Pomaga śledzić...

 Operacje grupowe w CRM

Podczas pracy z Bitrix24 często konieczna jest na przykład konwersja pięciu leadami jednocześnie...

 Pobieranie danych z produktów na karty CRM

Każda firma ma swój własny produkt lub zestaw produktów - mogą to być produkty lub usługi. Każdy...

 Podatki w CRM

Przy pracy z towarami i fakturami prędzej czy później zawsze pojawia się kwestia właściwego...

 Pola dodatkowe w CRM

 Każdy element CRM ma standardowy zestaw pól, ale każda firma ma swoją własną charakterystykę i...

 Pola obowiązkowe dla etapów CRM

Informacje o lead lub deal docierają do nas stopniowo, a na początkowym etapie trudno jest...

 Powiązanie między firmami, kontaktami i dealami

Każdy deal rozpoczyna się od komunikacji z osobą prywatną lub osobą reprezentującą firmę. Deal...

 Praca z polami na karcie CRM

 Karta Lead, Deal lub Kontact jest ważnym elementem codziennej pracy. Właściwa konfiguracja pól...

 Przykład tworzenia kampanii mailowej

Rozważ pracę z marketingiem CRM jako przykład tworzenia kampanii e-maila. Do wszystkich klientów,...

 Przykład tworzenia raportu

Załóżmy, że kierownik działu chce sprawdzić, jak jego pracownicy wykonali szczególnie ważne...

 Raport po dealam

Każda firma musi być kontrolowana - oceniaj pracę menedżerów, prognozuj dochody i znajduj punkty...

 Raporty CRM w Bitrix24

Bitrix24 ma standardowe raporty w CRM, w których można zobaczyć główne statystyki dotyczące...

 Rezerwacja zasobów

Sprzedaż usług nie jest łatwym procesem. Konieczne jest uwzględnienie zatrudnienia specjalistów i...

 Rodzaje kompanii mailowej

Rodzaje kompanii mailowej Po wybraniu grupy klientów i utworzeniu segmentu musisz zdecydować, z...

 Sprawdzenie dostępności operatora otwartego kanału

 W ustawieniach Otwartych kanałów sprawdzono kilka opcji, które sprawdzają dostępność operatora,...

 Szablony dokumentów

Szablon dokumentu to układ przyszłej faktury, aktu lub dowolnego innego dokumentu. Karta leadów,...

 Tryby działania CRM

Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) - całkiem nowe zjawisko. Jego główną zasadą jest...

 Tunele sprzedaży (sales tunnels)

Współczesny biznes coraz częściej działa w kilku obszarach - na przykład w rozwoju witryny i jej...

 Umawianie spotkania za pomocą formularza CRM

Rozważmy jeden ze sposobów korzystania z formularzy CRM. Klient wybiera dogodny dla niego czas,...

 Uprawnienia CRM

Każdy pracownik w firmie ma swój zakres odpowiedzialności i określony poziom dostępu. Na przykład...

 Ustawienia analityki sprzedaży

 Na stronie Sales Intelligence - Ustawienia dostępne są opcje pracy z okresem przypisania i...

 Widżet strony internetowej

W każdej firmie potrzebny jest kontakt z klientem i wygodny sposób na uzyskanie informacje...

 Wysyłanie mailów z CRM

Jestem pewien, że w tym czy innym czasie musisz korzystać z poczty e-mail, aby współpracować z...

 Wyszukiwanie i przetwarzanie duplikatów

Podczas pracy z dużą bazą klientów w CRM niektóre elementy mogą się powtarzać. Na przykład klient...

 Zmiana kierunku kilku dealów jednocześnie

Jestem pewien, że regularna praca z klientami przynosi najbardziej nieoczekiwane niespodzianki i...

 Znajdowanie elementów CRM za pomocą filtra

Znajdowanie elementów CRM za pomocą filtra Podczas pracy z dużą ilością informacji w CRM ważne...