Artykuły

 Analityka CRM

  Dla rozwoju biznesu ważne jest, aby być na bieżąco - monitorować lejkę sprzedaż, oceniać pracę...

 Automatyzacja

Praca z klientami i sprzedażą składa się z wielu rutynowych operacji - planowania spotkań, pracy...

 Brak dostępu do elementów CRM innych pracowników

 Domyślnie użytkownicy Bitrix24 nie widzą elementów CRM innych pracowników. Aby to zrobić, zmień...

 CRM

CRM (Customer Relationship Management System - system zarządzania relacjami z klientem) - to jest...

 Cel sprzedażowy

W każdej sprawie musisz do czegoś dążyć - ciężko pracować nad celem, a następnie cieszyć się z...

 Czyszczenie miejsca w CRM

Jeśli firma aktywnie współpracuje z klientami i przetwarza dużą liczbę dealów, wkrótce dane CRM...

 Deal

Deal jest głównym celem firmy i wynikiem współpracy z klientem. W rzeczywistości jest to sprzedaż...

 Etapy wdrażania CRM

Bitrix24.CRM jest elastycznym i potężnym narzędziem, ale dla właściwego efektu, musisz...

 Etapy wdrażania CRM

Bitrix24.CRM jest elastycznym i potężnym narzędziem, ale dla właściwego efektu, musisz...

 F.A.Q. w automatyzacjach w CRM

1.    Dlaczego nie mam automatyzacji? Automatyzacje CRM są dostępne w taryfach CRM +, Standard i...

 Filtruj na karcie CRM

Filtr na karcie CRM pozwala szybko znaleźć żądane zdarzenie lub filtrować elementy według typu....

 Historia w CRM

Historia w CRM   W sekcji CRM - Historia przechowywana jest lista dowolnych działań w CRM....

 Import danych w CRM

Praca w Bitrix24 opiera się na dużej ilości danych i często są to dane ze źródeł zewnętrznych. W...

 Import produktów

 Ręczne dodawanie dużej liczby produktów to długi i nudny proces. Użyj importu i dodaj pełny...

 Jak przekonwertować lead?

Lead w Bitrix24 to jakakolwiek wskazówka lub komunikacja z potencjalnym klientem. Leadem może być...

 Jak wysłać dane z formularza CRM na pocztę pracownika

Obejrzyj krótki film, jak to skonfigurować: Formularze CRM są jednym z najpopularniejszych...

 Jak włączyć okres testowy Bitrix24?

Możesz zobaczyć, „poczuć” i korzystać ze wszystkich funkcji najwyższej taryfy „Professional” w...

 Jak zaprosić partnera do swojego Bitrix24

Jeżeli trzeba szybko skonfigurować portal lub występują trudności z konfiguracją konkretnego...

 Jak zmienić tryb pracy CRM

Bitrix24 oferuje dwie opcje pracy z CRM - z leadami i bez nich.  Jak to działa?  Domyślnie CRM...

 Jak zwiększyć efektywność pracy z zamówieniami

Kiedy wysyłasz zamówienie lub wystawiasz fakturę, praca z klientem nie kończy się, nadal może on...

 Jak zwolnić pracownika, który pracował w CRM?

Przed jakimkolwiek pracodawcą prędzej czy później pojawia się pytanie o zwolnienie pracowników....

 Kanban w CRM

Lista jest standardowym i znanym sposobem wyświetlania informacji. Ale co, jeśli istnieją setki...

 Karta CRM

Menedżer sprzedaży pracuje jednocześnie z dużą liczbą przedmiotów: przetwarza leadów, sporządza...

 Nie widzę ustawień w CRM. Dlaczego?

Jeśli przejdziesz do sekcji CRM - Ustawienia i zobaczysz tylko element Praca z pocztą - nie masz...

 Obserwatorzy w leadach i dealach

 Bitrix24 pozwala dodawać obserwatorów do leadów i dealów. Obserwatorzy mogą przeglądać...

 Ograniczenia poczty w taryfach

Podłączenie skrzynek pocztowych z Bitrix24 jest dostępne tylko w taryfach: CRM+, Standard,...

 Okres raportowania w CRM

Okres raportowania jest jednym z głównych parametrów dla zbudowania raportów. Pomaga śledzić...

 Operacje grupowe w CRM

Podczas pracy z Bitrix24 często konieczna jest na przykład konwersja pięciu leadami jednocześnie...

 Podatki w CRM

Przy pracy z towarami i fakturami prędzej czy później zawsze pojawia się kwestia właściwego...

 Pola dodatkowe w CRM

 Każdy element CRM ma standardowy zestaw pól, ale każda firma ma swoją własną charakterystykę i...

 Pola obowiązkowe dla etapów CRM

Informacje o lead lub deal docierają do nas stopniowo, a na początkowym etapie trudno jest...

 Powiązanie między firmami, kontaktami i dealami

Każdy deal rozpoczyna się od komunikacji z osobą prywatną lub osobą reprezentującą firmę. Deal...

 Praca z polami na karcie CRM

 Karta Lead, Deal lub Kontact jest ważnym elementem codziennej pracy. Właściwa konfiguracja pól...

 Przykład tworzenia kampanii mailowej

Rozważ pracę z marketingiem CRM jako przykład tworzenia kampanii e-maila. Do wszystkich klientów,...

 Przykład tworzenia raportu

Załóżmy, że kierownik działu chce sprawdzić, jak jego pracownicy wykonali szczególnie ważne...

 Raport po dealam

Każda firma musi być kontrolowana - oceniaj pracę menedżerów, prognozuj dochody i znajduj punkty...

 Rezerwacja zasobów

Sprzedaż usług nie jest łatwym procesem. Konieczne jest uwzględnienie zatrudnienia specjalistów i...

 Rodzaje kompanii mailowej

Rodzaje kompanii mailowej Po wybraniu grupy klientów i utworzeniu segmentu musisz zdecydować, z...

 Sprawdzenie dostępności operatora otwartego kanału

 W ustawieniach Otwartych kanałów sprawdzono kilka opcji, które sprawdzają dostępność operatora,...

 Synchronizuj z Kalendarzem Google

Podczas korzystania z kilku kalendarzy jednocześnie bardzo trudno jest je stale sprawdzać....

 Szablony dokumentów

Szablon dokumentu to układ przyszłej faktury, aktu lub dowolnego innego dokumentu. Karta leadów,...

 Tryby działania CRM

Systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) - całkiem nowe zjawisko. Jego główną zasadą jest...

 Tunele sprzedaży (sales tunnels)

Współczesny biznes coraz częściej działa w kilku obszarach - na przykład w rozwoju witryny i jej...

 Umawianie spotkania za pomocą formularza CRM

Rozważmy jeden ze sposobów korzystania z formularzy CRM. Klient wybiera dogodny dla niego czas,...

 Uprawnienia CRM

Każdy pracownik w firmie ma swój zakres odpowiedzialności i określony poziom dostępu. Na przykład...

 Ustawienia analityki sprzedaży

 Na stronie Sales Intelligence - Ustawienia dostępne są opcje pracy z okresem przypisania i...

 Widżet strony internetowej

W każdej firmie potrzebny jest kontakt z klientem i wygodny sposób na uzyskanie informacje...

 Wysyłanie mailów z CRM

Jestem pewien, że w tym czy innym czasie musisz korzystać z poczty e-mail, aby współpracować z...

 Wyszukiwanie i przetwarzanie duplikatów

Podczas pracy z dużą bazą klientów w CRM niektóre elementy mogą się powtarzać. Na przykład klient...

 Zmiana kierunku kilku dealów jednocześnie

Jestem pewien, że regularna praca z klientami przynosi najbardziej nieoczekiwane niespodzianki i...

 Znajdowanie elementów CRM za pomocą filtra

Znajdowanie elementów CRM za pomocą filtra Podczas pracy z dużą ilością informacji w CRM ważne...