Artykuły
Dla rozwoju biznesu ważne jest, aby być na bieżąco - monitorować lejkę sprzedaż, oceniać pracę...
Archiwum spotkańJeśli planujesz biznes bezpośrednio z ofert w Bitrix24 i często rejestrujesz spotkania,...
AutomatyzacjaPraca z klientami i sprzedażą składa się z wielu rutynowych operacji - planowania spotkań, pracy...
Brak dostępu do elementów CRM innych pracownikówDomyślnie użytkownicy Bitrix24 nie widzą elementów CRM innych pracowników. Aby to zrobić, zmień...
CRMCRM (Customer Relationship Management System - system zarządzania relacjami z klientem) - to jest...
Cel sprzedażowyW każdej sprawie musisz do czegoś dążyć - ciężko pracować nad celem, a następnie cieszyć się z...
Czyszczenie miejsca w CRMJeśli firma aktywnie współpracuje z klientami i przetwarza dużą liczbę dealów, wkrótce dane CRM...
DealDeal jest głównym celem firmy i wynikiem współpracy z klientem. W rzeczywistości jest to sprzedaż...
Etapy wdrażania CRMBitrix24.CRM jest elastycznym i potężnym narzędziem, ale dla właściwego efektu, musisz...
Etapy wdrażania CRMBitrix24.CRM jest elastycznym i potężnym narzędziem, ale dla właściwego efektu, musisz...
F.A.Q. w automatyzacjach w CRM1. Dlaczego nie mam automatyzacji? Automatyzacje CRM są dostępne w taryfach CRM +, Standard i...
Filtruj na karcie CRMFiltr na karcie CRM pozwala szybko znaleźć żądane zdarzenie lub filtrować elementy według typu....
Historia w CRMHistoria w CRM W sekcji CRM - Historia przechowywana jest lista dowolnych działań w CRM....
How to add a GDPR consent in Bitrix24 CRM-Forms and Open Channels?Instruction in Polish Interact with personal data of your potential clients legally -...
Import danych w CRMPraca w Bitrix24 opiera się na dużej ilości danych i często są to dane ze źródeł zewnętrznych. W...
Import produktówRęczne dodawanie dużej liczby produktów to długi i nudny proces. Użyj importu i dodaj pełny...
Jak ograniczyć widoczność pól w CRMCzasami trzeba ukryć niektóre informacje o sprzedaży: zysk, koszt lub dane paszportowe. CRM...
Jak pracować z katalogiem produktówAby zorganizować swoją pracę z towarami i usługami, firmy prowadzą katalogi handlowe. Prosty i...
Jak przekonwertować lead?Lead w Bitrix24 to jakakolwiek wskazówka lub komunikacja z potencjalnym klientem. Leadem może być...
Jak wysłać dane z formularza CRM na pocztę pracownikaObejrzyj krótki film, jak to skonfigurować: Formularze CRM są jednym z najpopularniejszych...
Jak zmienić tryb pracy CRMBitrix24 oferuje dwie opcje pracy z CRM - z leadami i bez nich. Jak to działa? Domyślnie CRM...
Jak zwiększyć efektywność pracy z zamówieniamiKiedy wysyłasz zamówienie lub wystawiasz fakturę, praca z klientem nie kończy się, nadal może on...
Jak zwolnić pracownika, który pracował w CRM?Przed jakimkolwiek pracodawcą prędzej czy później pojawia się pytanie o zwolnienie pracowników....
Kanban w CRMLista jest standardowym i znanym sposobem wyświetlania informacji. Ale co, jeśli istnieją setki...
Karta CRMMenedżer sprzedaży pracuje jednocześnie z dużą liczbą przedmiotów: przetwarza leadów, sporządza...
Nie widzę ustawień w CRM. Dlaczego?Jeśli przejdziesz do sekcji CRM - Ustawienia i zobaczysz tylko element Praca z pocztą - nie masz...
Obserwatorzy w leadach i dealachBitrix24 pozwala dodawać obserwatorów do leadów i dealów. Obserwatorzy mogą przeglądać...
Okres raportowania w CRMOkres raportowania jest jednym z głównych parametrów dla zbudowania raportów. Pomaga śledzić...
Operacje grupowe w CRMPodczas pracy z Bitrix24 często konieczna jest na przykład konwersja pięciu leadami jednocześnie...
Pobieranie danych z produktów na karty CRMKażda firma ma swój własny produkt lub zestaw produktów - mogą to być produkty lub usługi. Każdy...
Podatki w CRMPrzy pracy z towarami i fakturami prędzej czy później zawsze pojawia się kwestia właściwego...
Pola dodatkowe w CRMKażdy element CRM ma standardowy zestaw pól, ale każda firma ma swoją własną charakterystykę i...
Pola obowiązkowe dla etapów CRMInformacje o lead lub deal docierają do nas stopniowo, a na początkowym etapie trudno jest...
Powiązanie między firmami, kontaktami i dealamiKażdy deal rozpoczyna się od komunikacji z osobą prywatną lub osobą reprezentującą firmę. Deal...
Praca z polami na karcie CRMKarta Lead, Deal lub Kontact jest ważnym elementem codziennej pracy. Właściwa konfiguracja pól...
Przykład tworzenia kampanii mailowejRozważ pracę z marketingiem CRM jako przykład tworzenia kampanii e-maila. Do wszystkich klientów,...
Przykład tworzenia raportuZałóżmy, że kierownik działu chce sprawdzić, jak jego pracownicy wykonali szczególnie ważne...
Raport po dealamKażda firma musi być kontrolowana - oceniaj pracę menedżerów, prognozuj dochody i znajduj punkty...
Raporty CRM w Bitrix24Bitrix24 ma standardowe raporty w CRM, w których można zobaczyć główne statystyki dotyczące...
Rezerwacja zasobówSprzedaż usług nie jest łatwym procesem. Konieczne jest uwzględnienie zatrudnienia specjalistów i...
Rodzaje kompanii mailowejRodzaje kompanii mailowej Po wybraniu grupy klientów i utworzeniu segmentu musisz zdecydować, z...
Sprawdzenie dostępności operatora otwartego kanałuW ustawieniach Otwartych kanałów sprawdzono kilka opcji, które sprawdzają dostępność operatora,...
Szablony dokumentówSzablon dokumentu to układ przyszłej faktury, aktu lub dowolnego innego dokumentu. Karta leadów,...
Tryby działania CRMSystemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) - całkiem nowe zjawisko. Jego główną zasadą jest...
Tunele sprzedaży (sales tunnels)Współczesny biznes coraz częściej działa w kilku obszarach - na przykład w rozwoju witryny i jej...
Umawianie spotkania za pomocą formularza CRMRozważmy jeden ze sposobów korzystania z formularzy CRM. Klient wybiera dogodny dla niego czas,...
Uprawnienia CRMKażdy pracownik w firmie ma swój zakres odpowiedzialności i określony poziom dostępu. Na przykład...
Ustawienia analityki sprzedażyNa stronie Sales Intelligence - Ustawienia dostępne są opcje pracy z okresem przypisania i...
Widżet strony internetowejW każdej firmie potrzebny jest kontakt z klientem i wygodny sposób na uzyskanie informacje...
Wysyłanie mailów z CRMJestem pewien, że w tym czy innym czasie musisz korzystać z poczty e-mail, aby współpracować z...
Wyszukiwanie i przetwarzanie duplikatówPodczas pracy z dużą bazą klientów w CRM niektóre elementy mogą się powtarzać. Na przykład klient...
Zmiana kierunku kilku dealów jednocześnieJestem pewien, że regularna praca z klientami przynosi najbardziej nieoczekiwane niespodzianki i...
Znajdowanie elementów CRM za pomocą filtraZnajdowanie elementów CRM za pomocą filtra Podczas pracy z dużą ilością informacji w CRM ważne...