Jak włączyć okres testowy Bitrix24?


Możesz zobaczyć, „poczuć” i korzystać ze wszystkich funkcji najwyższej taryfy „Professional” w chmurze Bitrix24. Aby to zrobić, po prostu podłącz tryb demo do swojego abonamentu, a będziesz mieć dostęp do wszystkich funkcji przez 30 dni.

Szczegółowe instrukcje

Na swoim portalu w sekcji Subskrypcja możesz aktywować Okres testowy. W ciągu okresu próbnego trwającego przez 30 dni będziesz miał możliwość skorzystać z narzędzi wyższych planów taryfowych Bitrix24 – ekstranet, śledzenie czasu, raporty pracy i inne.

Każdy pracownik twojego portalu może aktywować okres próbny, lecz dostępne 30 dni są liczone w sposób ciągły od momentu aktywacji. Na przykład, jeżeli korzystałeś z okresu próbnego przez 20 dni, a następnie go wyłączyłeś, później nie będziesz mógł wykorzystać pozostałych 10 dni.

Ta opcja jest szczególnie pożyteczna dla tych, którzy korzystają z wersji darmowej Bitrix24. Możesz zbadać wszystkie istniejące narzędzia i wyznaczyć, które z nich są najczęściej używane w Twojej firmie.

Po zakończeniu okresu próbnego możesz wybrać najbardziej odpowiedni plan taryfowy dla swoich celów.

Dostęp do specjalistów wsparcia technicznego i konsultacji online nie jest zapewniony dla użytkowników wersji darmowej podczas okresu próbnego.

Ograniczenia okresu próbnego

  • Rozpoznawanie wizytówek jest ograniczone do 12 rozpoznań, a dla śledzenia czatu dostępnych jest 100 rozpoznań miesięcznie.
  • Przechowywanie danych na dysku jest ograniczone do 50 GB
  • Do sklepu internetowego można dodać tylko 100 rekordów towarowych.
  • Nie możesz zmienić nazwy domeny.
  • Nie możesz przywracać danych z kopii zapasowych.
  • Nie możesz za darmo odnowić domeny e-mail.
  • Administrator nie może dezaktywować uwierzytelniania OTP.
  • Nie możesz przenieść domeny e-mail.
  • Nie możesz zmienić strefy domeny.
  • Nie możesz zabezpieczyć się przed usunięciem.
  • Komunikacja w Bitrix24.Network nie jest dostępna.
  • Nie możesz konfigurować zadań między różnymi kontami Bitrix24.
  • Nie możesz usunąć tekstu "Powered by Bitrix24" na żadnych elementach.
  • W sekcji Marketing CRM nie są dostępne kampanie e-mailowe.
  • Nie możesz przełączyć się na swoją domenę.
  • Ograniczenia adresów IP są niedostępne.
  • Możesz zainstalować maksymalnie 2 bezpłatne aplikacje z Market, aplikacje lokalne lub elementy webhook.
  • Nie możesz używać własnego kodu HTML i JS.
  • Linki publiczne nie są dostępne.

Czy mogę korzystać z okresu próbnego, jeśli mam płatny plan taryfowy?

Możesz, lecz:

  1. Jeśli pracujesz na płatnym planie taryfowym i włączysz okres próbny, działanie Twojej taryfy nie zostanie zawieszone na czas trwania okresu próbnego, t. zn. jednocześnie spędzasz zarówno dni okresu próbnego, jak i dni objęte taryfą.
  2. Jeśli pracujesz w trybie wersji darmowej, ale w trakcie zdecydowałeś się na zakup płatnego planu, taryfa zostanie połączona natychmiast. Wszystkie dni pozostałe w trybie okresu próbnego Ci się przepalą.

Telefonia Bitrix24 i aplikacje Marketu

Od 1 stycznia 2021 r. Telefonia Bitrix24 i aplikacje Marketu będą dostępne tylko w komercyjnych planach Bitrix24.

W taryfie „Free” w trybie okresu próbnego możesz przetestować wynajem numeru telefonu, podłączenie centrali PBX przez złącze SIP i integrację z Bitrix24 za pomocą bezpłatnych aplikacji REST z Marketu.

Co się stanie, gdy okres próbny dobiegnie końca?

Po zakończeniu okresu próbnego wszystkie dane zostaną zachowane, jednak dostęp do nich może być ograniczony. Jeśli przejdziesz na odpowiedni wyższy plan taryfowy, dostęp do tych danych zostanie automatycznie przywrócony.

Jak sprawdzić, ile dni pozostało do końca okresu próbnego?

Aby sprawdzić, ile dni pozostało do końca okresu próbnego, kliknij Subskrypcja> Aktywuj okres testowy.


Mój okres próbny wygasł, ale nie zdążyłem wypróbować wszystkich narzędzi. Czy mogę przedłużyć okres próbny?

Niestety nie przedłużamy okresu próbnego. Możesz jednak utworzyć nowe konto Bitrix24 i aktywować na nim darmowy okres próbny. Lub skontaktuj się z nami, może on dodatkowo uwzględnić dla Ciebie dowolny komercyjny plan taryfowy na okres 30 dni.

_____________________________________

Nadal masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!
+48 226022810
sales@support.pl
support.pl

Czat na żywo

Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.
Wysłaliśmy kod promocyjny i instrukcje dotyczące jego wykorzystania na adres e-mail. Jeśli nie dotrze w ciągu 10 minut, spróbuj ponownie zasubskrybować.
  • wideo, demo, okres testowy, wersja darmowa, test
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Wniosek o urlop - Grafiki nieobecnosci w Bitrix24

Pójść na wakacje za 3 kliknięcia: Obejrzyj wideo, jak proste może to działać! Uprość i...

Twoja domena na Stronie lub w Sklepie Bitrix24

Jeśli masz własną domenę i chcesz powiązać swoją stronę. Bitrix24 lub Sklep. Bitrix24, możesz to...

Listy kontrolne w zadaniach

Lista kontrolna to lista konkretnych kroków, na które można rozbić duże zadanie. Pomaga...

Deal i Subdeal w Bitrix24 - Case Study Bitrix24 po polsku - Organizacja zintegrowanych usług w CRM

Analogicznie do podzadań w Bitrix24, możesz robić subdeal dla głównego deala. Jest to wygodne w...

Jak przekazać zadania zwolnionego pracownika?

Jak przekazać zadania zwolnionego pracownika?   Jeśli pracownik zostanie zwolniony, jego...