Dane wymagane do założenia telefonii Zadarma


1) Klient wykupuje pakiet Zadarma
Pakiety taryfowe są tutaj: https://zadarma.com/pl/tariffs/plans/.
Taryfy na numery telefoniczne (multichannel) są tutaj: https://zadarma.com/pl/tariffs/numbers/.

2) Po włączeniu integracji na portalu klient otrzymuje maila z kodem do integracji -> klient wysyła kod do Support.pl.

3) Klient przekazuje Support.pl klucze autoryzacyjne API lub podaje login i hasło z osobistego konta Zadarma.

4) Klient podaje liczbę pracowników lub urządzeń, które zostaną podłączone do centrali.

5) Każdemu użytkownikowi centrali można przypisać trzycyfrowy numer wewnętrzny w określonym formacie (np. 100, 101, 102, itd.) – klient podaje numery.

6) Klient określa, czy ma być włączona opcja "Włącz nagrywanie rozmów dla wszystkich"
Uwaga: bezpłatne nagrywanie rozmów jest przewidziane dla trzech linii wewnętrznych (więcej w pakietach biurowych i korporacyjnych).

7) Klient określa parametry, według których będą odbierane połączenia przychodzące:

  • a) Bezpośrednio do wewnętrznych numerów pracowników;
  • b) Najpierw do powitania głosowego "Halo, dzwonisz...", a następnie do pracowników;
  • c) Do menu głosowego "Aby skontaktować się ze swoim menedżerem, naciśnij...". - należy podać liczbę pozycji menu (od 1 do 10).

Opcje b) i c) pozwolają na wprowadzenie tekstu powitania, który zostanie odczytany przez robota lub na załadowanie własnego pliku audio.

8) Klient określa, w jakiej kolejności i na jakie numery wewnętrzne będą odbierane połączenia przychodzące.

9) Klient określa, czy ma być włączone przekierowanie połączeń, jeśli tak to na jaki numer.

10) Klient określa, czy włączyć automatyczne generowanie leadów na połączeniach przychodzących czy wychodzących.

11) Klient określa, czy włączyć kierowanie połączeń do osoby odpowiedzialnej, dzięki czemu połączenia przychodzące z danego kontaktu będą automatycznie kierowane na numer telefonu osoby odpowiedzialnej.

12) Testowanie i konsultacje.

Więcej o telefonii tutaj - https://voip.support.pl/


_____________________________________

Nadal masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!
+48 226022810
sales@support.pl
support.pl

Czat na żywo

Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.
Wysłaliśmy kod promocyjny i instrukcje dotyczące jego wykorzystania na adres e-mail. Jeśli nie dotrze w ciągu 10 minut, spróbuj ponownie zasubskrybować.
  • telefonia, pbx, voip, zadarma, połączenie, połączenie głosowe
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Czas i raporty

Śledzenie czasu i raportowanie są istotną częścią przepływu pracy w firmie. Bitrix24 ma kompletny...

Harmonogramy pracy

Aby kontrolować godziny pracy firmy, konieczne jest posiadanie harmonogramów pracy. Istnieją dwa...

Jak korzystać się Tablicą aktywności?

1.     Co to jest Tablica aktywności? Po co to jest? Tablica aktywności to strona wyświetlająca...

Jak przenieść pracownika firmy do Extranetu

Extranet umożliwia firmie prowadzenie poufnej komunikacji z dostawcami, dystrybutorami i innymi...

Jak zmienić login i hasło?

Czasami konieczna jest zmiana danych w celu wejścia do portalu. Możesz to zrobić za pomocą...