Centrum kontaktowe: WhatsApp


Centrum Kontaktowe możesz podłączyć WhatsApp jako otwarty kanał.

Aby połączyć WhatsApp z otwartymi kanałami Bitrix24, musisz najpierw skonfigurować integrację z Twilio.

Cennik

Bitrix24 nie pobiera opłat za korzystanie z WhatsApp.

Bitrix24 używa wiadomości typu WhatsApp Session Message zamiast WhatsApp Template Message, co znacznie zmniejsza koszt wiadomości.

Koszt wiadomości wynosi 0,005 USD, niezależnie od kraju.

Zostaniesz również obciążony opłatą za wypożyczenie numeru w Twilio.

Aby znaleźć aktualne ceny, przejdź do Cennika Twilio> WhastApp Session Message Pricing:

whatsapp.jpg

 

Konfiguracja początkowa

Upewnij się, że masz konto Twilio - jest to konieczne, aby połączyć Twilio z Bitrix24. Jeśli nie masz konta, utwórz go tutaj.

Następnie zweryfikuj swoje konto w Twilio i WhatsApp. Jeśli masz konto próbne (Trial), będziesz musiał wprowadzić adres rozliczeniowy, informacje rozliczeniowe i doładować konto Twilio. Musisz to zrobić po utworzeniu projektu w Twilio (patrz Krok 1).

Przed wypożyczeniem numeru poczekaj na weryfikację konta. Ta procedura może zająć trochę czasu. Niestety nie możemy tego przyspieszyć.

Ograniczenia dotyczące korzystania z WhatsApp w Bitrix24

  • Operator musi odpowiedzieć na wiadomość klienta w ciągu 24 godzin. W przeciwnym razie możliwość wysłynia wiadomości do klienta zostanie zablokowana.
  • Nie możesz zobaczyć zdjęcia profilowego klienta, tylko zdjęcia przesłane przez czat.
  • Nie możesz rozpocząć rozmowy z nowym klientem. Tylko klient może rozpocząć nową rozmowę z firmą. Firma może tylko odpowiadać na wiadomości klientów.
  • Aby rozpocząć rozmowę, klient musi mieć zainstalowaną aplikację komputerową WhatsApp na swoim komputerze lub aplikację mobilną na swoim telefonie komórkowym. W przeciwnym razie klient nie będzie mógł wysłać wiadomości.
  • Bitrix24 nie może wpłynąc na proces weryfikacji konta, ponieważ konto jest weryfikowane przez Twilio i WhatsApp.

Ograniczenia terytorialne

Nie będziesz w stanie wysyłać wiadomości do klientów z następujących krajów i terytoriów:

  • Iran
  • Koreańska Republika Ludowo-Demokratyczna
  • Krym
  • Kuba
  • Syria

Krok 1. Utwórz czatbota w Twilio

Kliknij opcję Create New Project.

whatsapp2.jpg

W szablonach wybierz SMS Chatbot.

whatsapp3.jpg

Po utworzeniu projektu otwórz Twilio i przejdź do Settings> General.

whatsapp4.jpg

Skopiuj dane z sekcji API Credentials> LIVE Credentials, będziesz ich potrzebował później:

  • ACCOUNT SID - identyfikator konta.
  • AUTH TOKEN - token autoryzacyjny. Aby go zobaczyć, kliknij ikonę oka.

Następnie upewnij się, że masz wypożyczony numer. Otwórz sekcję Phone Numbers i wybierz numer.

whatsapp5.jpg

Jeśli masz konto próbne, musisz przełączyć się na konto płatne. Aby to zrobić, kliknij przycisk Upgrade Project:

1.jpg

Podaj informacje o firmie: wprowadź adres, dane rozliczeniowe i doładuj saldo (minimum 20 USD, maksymalnie 2000 USD):

2.jpg

Krok 2. Połącz WhatsApp z Bitrix24

W Bitrix24 przejdź do Centrum Kontaktowe> WhatsApp> Połącz i skopiuj adres z sekcji Określ ten adres w polu Webhook w konsoli Twilio.

whatsapp6.jpg

W konsoli Twilio przejdź do WhatsApp> WhatsApp Enabled Senders, kliknij Configure obok pola А Message Comes In i wklej skopiowany adres.

whatsapp7.jpg
 
Pamiętaj:

Aby wypożyczone numery pojawiły się w sekcji WhatsApp Enabled Senders, musisz najpierw zweryfikować swoje konto w Twilio i WhatsApp.

Wprowadź ACCOUNT SIDAUTH TOKEN i numer telefonu w ustawieniach kanału komunikacyjnego WhatsApp. Kliknij Połącz

whatsapp8.jpg

To wszystko. Pomyślnie połączyłeś WhatsApp z Bitrix24.

whatsapp9.jpg

 

Jak to działa?

Klient uzyskuje dostęp do Twojej witryny za pomocą podłączonego widżetu i klika ikonę WhatsApp.

Jeśli klient nie ma aplikacji komputerowej/mobilnej WhatsApp, przycisk WhatsApp w przeglądarce nie będzie działać.

whatsapp10.jpg

Możesz również reklamować swój numer WhatsApp - dzięki temu Twoi klienci będą mogli kontaktować się z Twoją firmą bez korzystania z widżetu na stronie.

Na czacie możesz wysyłać wiadomości tekstowe, obrazy, pliki audio i wideo.

Otrzymasz wiadomość w komunikatorze Bitrix24.

whatsapp13.jpg

_____________________________________

Nadal masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!
+48 226022810
sales@support.pl
support.pl

Czat na żywo

 

Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.
Wysłaliśmy kod promocyjny i instrukcje dotyczące jego wykorzystania na adres e-mail. Jeśli nie dotrze w ciągu 10 minut, spróbuj ponownie zasubskrybować.
  • whatsApp, integracja, centrum kontaktowe, komunikacja, twilio, powiadomienia
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Twoja domena na Stronie lub w Sklepie Bitrix24

Jeśli masz własną domenę i chcesz powiązać swoją stronę. Bitrix24 lub Sklep. Bitrix24, możesz to...

Jak przekazać zadania zwolnionego pracownika?

Jak przekazać zadania zwolnionego pracownika?   Jeśli pracownik zostanie zwolniony, jego...

Jak przełączać języki interface w portalu?

Każdy pracownik może niezależnie zmienić język interface u dołu dowolnej strony portalu. Klikając...

Linki publiczne i wewnętrzne

 W przypadku dowolnych elementów na dysku możesz uzyskać link publiczny i link wewnętrzny. Są to...

Powołanie administratorów

  Kto to jest administratorem i co może zrobić?   Administrator jest superużytkownikiem, który...