Przeczytaj przypadek wdrożenia Bitrix24 dla dużego operatora podróży po polsku, in english.
Wyniki:
- Baza partnerów ze szczegółowymi informacjami jest przechowywana w Bitrix24, można ją łatwo filtrować, wyszukiwać firmy oraz pozyskiwać dane
- Wdrożono stałą wymianę Bitrix24 na usługę internetową, która akceptuje rezerwacje (rezerwacje wycieczek) - teraz wszystkie rezerwacje są w Bitrix24
- Rezerwacje są powiązane z biurami podróży (Deal'e z kontaktami) - możesz szybko przejrzeć klientów partnera, doprecyzować szczegóły rezerwacji
- Vouchery są generowane automatycznie na podstawie gotowych danych klienta przy rezerwacji, a klient otrzymuje je samoczynnie drogą mailową.
- Raporty w CRM są dostosowane do firmy - wyświetlane są niezbędne parametry, używany jest kalkulator, raporty tworzone są według regionu, osób odpowiedzialnych itp.
- Podczas planowania podróży i innych wydarzeń offline, menedżer otrzymuje zadanie z listą kontrolną trasy z adresami partnerów do odwiedzenia. Wszyscy partnerzy są widoczni na mapie bezpośrednio w CRM
____________________________________
Nadal masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!
+48 226022810
sales@support.pl
support.pl
Czat na żywo