Pobieranie danych z produktów na karty CRM

Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.
Wysłaliśmy kod promocyjny i instrukcje dotyczące jego wykorzystania na adres e-mail. Jeśli nie dotrze w ciągu 10 minut, spróbuj ponownie zasubskrybować.

Każda firma ma swój własny produkt lub zestaw produktów - mogą to być produkty lub usługi. Każdy z produktów ma swoje własne cechy, dzięki którym można je odróżnić.

Domyślnie w standardowej funkcjonalności Bitrix24 katalog produktów sklepu nie jest przenoszony do CRM, ale produkty określone w zamówieniu, wraz z ich ceną, rabatami i obliczeniami podatkowymi, zostaną dodane do Oferty na zakładce Produkty. Oznacza to, że danych z innych pól po prostu nie można przenieść do Deal lub potencjalnego klienta, a tej funkcji często brakuje.

Dla naszego klienta przygotowaliśmy specjalną rewizję, za pomocą której ważne pola z opisu produktu są teraz importowane do Leads and Deals w CRM.

Dlatego podczas dodawania produktu do Leada lub Oferty pola z danymi o produkcie są automatycznie wypełniane.

Możliwe scenariusze użycia tej funkcji:

1) Zastępowanie danych z CRM w zadaniu (np. Dodaj zmienną „kolor produktu” lub „zestaw części zamiennych” do zadania „dostawa towarów” - a Twój kurier natychmiast zobaczy te ważne szczegóły zamówienia)
2) Uruchomienie Procesu Biznesowego lub innych automatycznych akcji w zależności od zawartości pola (np. Automatyczne uruchomienie zadania „Zatwierdź dokumenty” lub przypomnienie „Sprawdź zamówienie u klienta”). Dogodne jest również, gdy za sprzedaż produktu lub usługi odpowiadają różne firmy lub konkretne osoby - w zależności od kontrahenta uruchamiane będą różne procesy, tworzone będą różne typy lub szablony dokumentów.

_____________________________________

Nadal masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!
+48 226022810
sales@support.pl
support.pl

Czat na żywo

  • CRM, crm, Karta CRM, produkt, Produkty, zadania, Zadania, pola, pola dodatkowe
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Deal

Deal jest głównym celem firmy i wynikiem współpracy z klientem. W rzeczywistości jest to sprzedaż...

F.A.Q. w automatyzacjach w CRM

1.    Dlaczego nie mam automatyzacji? Automatyzacje CRM są dostępne w taryfach CRM +, Standard i...

Jak zmienić tryb pracy CRM

Bitrix24 oferuje dwie opcje pracy z CRM - z leadami i bez nich.  Jak to działa?  Domyślnie CRM...

Operacje grupowe w CRM

Podczas pracy z Bitrix24 często konieczna jest na przykład konwersja pięciu leadami jednocześnie...

Podatki w CRM

Przy pracy z towarami i fakturami prędzej czy później zawsze pojawia się kwestia właściwego...