Jak ograniczyć widoczność pól w CRM

Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.
Wysłaliśmy kod promocyjny i instrukcje dotyczące jego wykorzystania na adres e-mail. Jeśli nie dotrze w ciągu 10 minut, spróbuj ponownie zasubskrybować.

Czasami trzeba ukryć niektóre informacje o sprzedaży: zysk, koszt lub dane paszportowe. CRM Bitrix24 ma możliwość przypisywania uprawnień do poszczególnych pól na karcie towaru. Określasz wymaganych pracowników i tylko oni będą widzieć informacje o deale lub kliencie. Inni pracownicy nie będą mieli do niego dostępu.

Na karcie CRM przejdź do pola niestandardowego i przejdź do jego ustawień.

Wybierz opcję Ogranicz widoczność pola.

Pracownicy, których określisz na liście, zobaczą to pole i jego zawartość na karcie CRM.

Cechy ograniczania widoczności pól:

  • Opcja Ogranicz widoczność pola wpływa tylko na możliwość wyświetlania pola i jego zawartości. Aby edytować pole, potrzebujesz uprawnień do edycji elementu CRM.
  • Jeśli zastosujesz opcję Ustaw pole jako wymagane na etapie, wtedy będzie działać tylko dla tych pracowników, którzy widzą to pole.
  • Administrator portalu widzi wszystkie pola niezależnie od ustawień.

_____________________________________

Nadal masz pytania lub potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!
+48 226022810
sales@support.pl
Chat online

  • CRM, pola, widoczność, Karta CRM
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Synchronizuj z Kalendarzem Google

Podczas korzystania z kilku kalendarzy jednocześnie bardzo trudno jest je stale sprawdzać....

Ograniczenia poczty w taryfach

Podłączenie skrzynek pocztowych z Bitrix24 jest dostępne tylko w taryfach: CRM+, Standard,...

Rodzaje kompanii mailowej

Rodzaje kompanii mailowej Po wybraniu grupy klientów i utworzeniu segmentu musisz zdecydować, z...

Sprawdzenie dostępności operatora otwartego kanału

 W ustawieniach Otwartych kanałów sprawdzono kilka opcji, które sprawdzają dostępność operatora,...

Deal

Deal jest głównym celem firmy i wynikiem współpracy z klientem. W rzeczywistości jest to sprzedaż...