Kanban w CRM

Lista jest standardowym i znanym sposobem wyświetlania informacji. Ale co, jeśli istnieją setki elementów i musimy na przykład śledzić ruch dealów etapami?

Aby skutecznie pracować z CRM, potrzebujesz bardziej wizualnego narzędzia do planowania i kontroli.

 

W Bitrix24 wraz z listą znajduje się prezentacja Kanban - jest to rodzaj wirtualnej tablicy z naklejkami.

 

Na nim możesz zobaczyć wszystkie bieżące deale lub leady, jednym kliknięciem zaplanować dla nich rzeczy, przenieść element na pożądany etap lub zakończyć z nim pracę.

Jak to działa?

Kanban jest dostępny dla leadów, dealów, faktur i ofert - wszystkich elementów posiadających status. Rozważ użycie kanban na przykładzie deala.

 

Przejdź do sekcji dealów i wybierz tryb Kanban:

 

Wystarczy rzut oka, aby ocenić status wszystkich bieżących dealów. Czerwone liczby liczników powiedzą na jakie elementy należy zwrócić uwagę.

 

Z Kanban możesz szybko przejść do centrum kontaktowego (Contact Center) lub rozpocząć importowanie.

 

 

Szybkie tworzenie elementów

Ponadto możesz łatwo dodać nowy element do karty Kanban za pomocą bloku Quick Deal.

 

 

Kliknij znak plus, wprowadź podstawowe informacje - a nowa oferta jest gotowa :)

 

 

Praca z Kanban

 

Bez wchodzenia do deala, możesz zaplanować połączenie, spotkanie z klientem lub ustawić zadanie:

 

 

 

Lub szybko zadzwonić do klienta, napisz na czacie i wysłać list. Jeśli którakolwiek z ikon jest nieaktywna (szara) - oznacza to, że kontakt nie ma tej metody komunikacji.

 

 

 

Operacje grupowe

 

Kanban pozwala edytować kilka elementów jednocześnie - kliknij kilka dealów i wybierz żądaną akcję. 

 

 

Jest to wygodne - możesz szybko usunąć niepotrzebne elementy, zmienić osobę odpowiedzialną lub wyznaczyć zadanie.

 

Praca z etapami

 

W kanban możesz szybko przenieść deal na inny etap - po prostu przeciągnij element myszką. Jeśli chcesz zakończyć lub usunąć deal, przeciągnij ją do żądanego bloku na dole ekranu.

 

 

 

W statusach dealów wyświetlana jest kwota, którą te deale przyniosą po ich wygraniu. Po przeniesieniu deala kwota jest natychmiast ponownie obliczana.

 

 

Zaplanuj swoje sprawy, przesuwaj elementy między statusami i szybko oceń cały obraz sprzedaży za pomocą kanban :)

  • Kandan
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Tunele sprzedaży (sales tunnels)

Współczesny biznes coraz częściej działa w kilku obszarach - na przykład w rozwoju witryny i jej...

Analityka CRM

Analityka CRM   Dla rozwoju biznesu ważne jest, aby być na bieżąco - monitorować lejkę...

Automatyzacja

Praca z klientami i sprzedażą składa się z wielu rutynowych operacji - planowania spotkań, pracy...

Etapy wdrażania CRM

Bitrix24.CRM jest elastycznym i potężnym narzędziem, ale dla właściwego efektu, musisz...

Import danych w CRM

Praca w Bitrix24 opiera się na dużej ilości danych, a często są to dane ze źródeł...