Wsparcie Bitrix24 w On-Premise

Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.
Wysłaliśmy kod promocyjny i instrukcje dotyczące jego wykorzystania na adres e-mail. Jeśli nie dotrze w ciągu 10 minut, spróbuj ponownie zasubskrybować.

Twój kod promocyjny z 10% zniżką

Aby użyć kodu promocyjnego, wpisz go w specjalnym polu podczas zamawiania Bitrix24.
Wyślemy go na
Twój adres e-mail


Administratorzy wersji Bitrix24 w On-Premise z aktywną licencją mogą wysłać pytanie do specjalistów pomocy technicznej i uzyskać wykwalifikowaną poradę bezpośrednio z ich portalu.

Komunikacja z obsługą Bitrix24 odbywa się w komunikatorze na specjalnym czacie.

Aby taki czat pojawił się w portalu, potrzebujesz w sekcji administracyjnej Ustawienia> Ustawienia produktu> Ustawienia modułu> Chatbot Bitrix24 włącz jedyną opcję Wsparcie Bitrix24 w On-Premise.

Następnie w części publicznej będzie czat bot Wsparcie Bitrix24 w On-Premise. Komunikacja z pomocą techniczną odbywa się już w zwykłym komunikatorze - na liście kontaktów wyszukiwania można znaleźć bota czatu.

Problemy rozwiązywane w ramach pomocy technicznej dla wersji On-Premise 1C-Bitrix24.

1.     Problemy z instalacją i konfiguracją

W ramach wsparcia technicznego:

·       Dostępne są konsultacje dotyczące instalacji produktu na serwerze (wersja demonstracyjna, wersja komercyjna). Konsultacje znajdują się w zakresie instrukcji instalacji.

·       Podano zalecenia dotyczące typowych problemów napotykanych podczas instalacji.

·       Okazuje się ogólne porady dotyczące wyboru oprogramowania serwera. Lista zaleceń znajduje się również w odpowiednich sekcjach dokumentacji produktu.

·       Po umieszczeniu projektu na hoście, przeniesieniu projektu z lokalnego serwera na zdalny, ogólne konsultacje okazują się na temat użycia narzędzi do przygotowania kopii zapasowej projektu oraz użycia standardowych (wbudowanych) skryptów i mechanizmów.

W ramach wsparcia technicznego NIE rozwiązują się kwestie takie jak:

·       Instalowanie oprogramowania na serwerze.

·       Przygotowanie i transfer zarchiwizowanych kopii systemu na serwer.

·       Diagnostyka oprogramowania serwera na komputerze lub serwerze klienta.

·       Instalowanie oprogramowania serwera na serwerze lub komputerze klienckim.

 2.     Problemy związane z poprawą wydajności

 W ramach wsparcia technicznego:

·       Zawiera ogólne porady dotyczące wyboru oprogramowania serwera w celu poprawy wydajności projektu.

·       Zalecenia dotyczące parametrów konfiguracyjnych poszczególnych programów stanowią część przewodnika dotyczącego konfigurowania projektów internetowych.

·       Podane są zalecenia dotyczące korzystania z wbudowanych mechanizmów buforowania oraz stosowania innych mechanizmów w celu zmniejszenia obciążenia strony.

W ramach wsparcia technicznego NIE rozwiązują się kwestie takie jak:

·       Bezpośrednia konfiguracja oprogramowania na komputerach i serwerach użytkowników.

·       Diagnostyka i testowanie obciążenia projektów na serwerach klienckich.

·       Optymalizacja kodu programu komponentów lub modułów oprogramowania.

     3.     Problemy z aktualizacją oprogramowania

     W ramach wsparcia technicznego:

        ·       Zidentyfikowane i rozwiązane problemy z kluczem licencyjnym podczas aktualizacji produktu.

        ·       Pomoc jest udzielana podczas rozwiązywania problemów, jeśli aktualizacja nie jest poprawnie zainstalowana.

 W ramach wsparcia technicznego NIE rozwiązują się kwestie takie jak:

·       Problemy z połączeniem z serwerem, problemy z konfigurowaniem połączeń przez serwer proxy.

·       Konfigurowanie serwera i oprogramowania serwera dla systemu aktualizacji.

     4.     Błędy oprogramowania

     W ramach wsparcia technicznego:

       ·       Błędy występujące podczas pracy, nieprawidłowego działania i przywracania projektu zostają rozwiązane. Udzielamy porad w zakresie znajdowania i eliminowania przyczyn awarii.

       ·       Błędy oprogramowania zostały rozwiązane. Diagnostyka jest przeprowadzana w celu ustalenia faktu błędu w działaniu oprogramowania. Zidentyfikowany błąd, w zależności od złożoności, jest eliminowany podczas procesu diagnostycznego lub w kolejnych aktualizacjach.

W ramach wsparcia technicznego NIE rozwiązują się kwestie takie jak:

·       Błędy instalacji produktu. Wydawane są tylko ogólne zalecenia zgodnie z instrukcją instalacji i dokumentacją produktu. Proponowane są już znane metody rozwiązywania podobnych problemów.

·       Błędy bazy danych. Wydano ogólne zalecenia i znane metody rozwiązywania problemów.

·       Problemy z konfiguracją serwera, które uniemożliwiają poprawną instalację aktualizacji. Wydano ogólne zalecenia i znane metody rozwiązywania problemów. Bezpośrednie aktualizacje nie są instalowane.

·       Wyszukiwanie i eliminacja błędów w oprogramowaniu serwera.

       5.     Problemy rozwojowe

        W ramach wsparcia technicznego:

         ·       Wyjaśnia ogólne problemy związane z integracją oprogramowania z projektem strony za pomocą przewodnika integracji i dokumentacji produktu.

         ·       Dostępne są konsultacje dotyczące korzystania z modułów API oprogramowania.

         ·       Żądania opracowania odpowiednich skryptów są akceptowane przez dział wsparcia technicznego, z możliwym późniejszym włączeniem do standardowej dostawy oprogramowania. Termin nie jest określony.

     W ramach wsparcia technicznego NIE rozwiązują się kwestie takie jak:

·       Wyjaśnienie typowych problemów programistycznych.

·       Rozwiązanie określonych zadań o zadanej logice.

·       Diagnostyka rozwiązań programowych i tworzonych komponentów oprogramowania.

·       Opracowywanie niestandardowych komponentów.

·       Opracowywanie niestandardowych modułów produktu.

·       Dostosowywanie publicznych skryptów i komponentów oprogramowania.

·       Zmień kod programu modułów lub komponentów, aby rozwiązać indywidualne problemy biznesowe. (Z wyjątkiem przypadków korekty błędów w produkcie).

·       Opracowanie skryptów integracyjnych z systemami płatności.

      6.     Teoretyczne problemy pracy z systemem

 W ramach wsparcia technicznego:

·       Funkcjonalność modułów produktu jest wyjaśniona, jeśli odpowiedniego opisu nie ma w dokumentacji.

·       Wyjaśnienie problemów związanych z licencjonowaniem oprogramowania.

·       Wyjaśnia problemy związane z konfiguracją wielu witryn w przypadku trudności podczas pracy z odpowiednią dokumentacją i instrukcjami.

·       Objaśnia ustawienia zabezpieczeń podczas korzystania z produktu.

·       Przyjmowane są życzenia i prośby o ulepszenie funkcjonalności produktu.

·       Można pracować z dokumentacją, aktualizować dokumentację.

Pytania, których pomoc techniczna Bitrix24 nie rozwiązuje, można rozwiązać przy pomocy partnerów Bitrix24. Możesz zamówić wprowadzenie Bitrix24 na specjalnej stronie lub sam wybrać partnera w swoim mieście.

Uwaga! Istnieje kilka ważnych punktów:

Tylko administrator portalu może czatować z obsługą Bitrix24.

Aby czatować z pomocą Bitrix24, potrzebujesz dostępu do Internetu z tego portalu.

Adres podany w polu Publiczny adres strony powinien być dostępny z Internetu.

Certyfikat SSL musi być ważny, nie można użyć samopodpisu.

Licencja komercyjna (nie wersja demonstracyjna!) Dla wersji pudełkowej Bitrix24 musi być aktywna.

Wsparcie działa od 10:00 do 19:00 czasu polskiego od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem weekendów i świąt Polski.

  • on-premise
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Powołanie administratorów

  Kto to jest administratorem i co może zrobić?   Administrator jest superużytkownikiem, który...

Otwarte kanały: ustawienia ogólne

Otwarte kanały: ustawienia ogólne   Otwarte linie w Bitrix24 zbierają wiadomości ze wszystkich...

Ustawienia

W pozycji Ustawienia w lewym menu skonfigurowane są wszystkie podstawowe informacje o firmie i...

Ustawienia kalendarza

W ustawieniach kalendarza określasz zdarzenia, które będą w nim wyświetlane, a także niektóre...

Synchronizuj z Kalendarzem Google

Podczas korzystania z kilku kalendarzy jednocześnie bardzo trudno jest je stale sprawdzać....