Obserwatorzy w leadach i dealach

 Bitrix24 pozwala dodawać obserwatorów do leadów i dealów. Obserwatorzy mogą przeglądać przedmiot, a także brać udział w dyskusji.

 

Jak to działa?

 Na kartce lead i deal znajduje się specjalne pole Obserwator.

 Na przykład stworzymy nowego deala i dodamy kilku obserwatorów.

 Teraz koledzy zobaczą tego deala na liście i będą mogli jego obserwować.

 

Komunikacja wewnątrz leada i deala

 Osoba odpowiedzialna lub przełożony może zaprosić kolegów na specjalny czat.

 Omów bieżące problemy i zaproś kolegów na czat - automatycznie zostaną obserwatorami.

 Ten czat pojawi się na liście okien dialogowych dla wszystkich uczestników.

 Jeśli dodasz obserwatora po utworzeniu czatu, nie wejdzie on w dialog, w tym celu musi kliknąć czat na kartce.

 

Jak usunąć obserwatora?

 Przede wszystkim kliknij przycisk Zmień na kartce przedmiotu.

 Teraz możesz usunąć pracowników z obserwatorów.

 

 

 

 

 

 

 

Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później.
Proszę zostawić adres e-mail, na który trzeba wysłać promokod.
Wysłaliśmy kod promocyjny i instrukcje dotyczące jego wykorzystania na adres e-mail. Jeśli nie dotrze w ciągu 10 minut, spróbuj ponownie zasubskrybować.

Twój kod promocyjny z 10% zniżką

Aby użyć kodu promocyjnego, wpisz go w specjalnym polu podczas zamawiania Bitrix24.
Wyślemy go na
Twój adres e-mail
  • lead, deal, obserwator
  • 0 Użytkownicy uznali za użyteczne
Czy ta odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Tunele sprzedaży (sales tunnels)

Współczesny biznes coraz częściej działa w kilku obszarach - na przykład w rozwoju witryny i jej...

Automatyzacja

Praca z klientami i sprzedażą składa się z wielu rutynowych operacji - planowania spotkań, pracy...

Import produktów

 Ręczne dodawanie dużej liczby produktów to długi i nudny proces. Użyj importu i dodaj pełny...

Produkty

Każda firma oferuje klientom niektóre produkty lub usługi. Przeanalizujmy pracę z katalogiem...

Przykład tworzenia kampanii mailowej

Rozważ pracę z marketingiem CRM jako przykład tworzenia kampanii e-maila. Do wszystkich klientów,...